maandag 5 december 2011

Slecht Nieuws...

Vanaf 1 december ben ik werkloos. Ik kreeg  ineens een telefoontje van mijn bazin dat ze me niet in vaste dienst konden nemen...en omdat mijn contract niet verlengd kan worden moet ik er nu 3 maanden uit.
Leuk cadeau voor Sinterklaas.. en een erg leuk vooruitzicht voor de kerstdagen.
Het enige positieve is.... dat als ik wil ik per 1 Maart weer kan beginnen.

Nou ja de schouders er maar weer onder en de uitdaging van het bezuinigen en besparen maar weer flink onder de loep nemen.
Gelukkig krijg ik deze week nog 1 dag uitbetaald van het uitzendbureau en mag ik morgen ook voor het uitzendbureau werken, volgende week dus ook weer een betaling.
Verder maar kijken hoe we deze 3 maanden doorkomen.

Heb de rest van de week om dingen te bedenken.
Schouders er onder en gaan met die banaan!

Liefs Anja

1 opmerking: