donderdag 15 december 2011

Gezelligheid!

Het huis is weer in kerstsfeer. Brengt altijd zoveel gezelligheid met zich mee.
Al dacht ik er wel ffies anders over toen ik het snoer van de kerstboomlampjes zag.
Het was 1 grote knoop.  Ik ben een uur bezig geweest om.... 15.... lampjes uit de knoop te halen.
Ik had de boom verlichting en versiering gekregen van mijn moeder. Ze zet zelf geen boom meer op dus deze kreeg een nieuwe bestemming.
Mijn vader heeft de lampjes gewoon bij elkaar geraapt en weer in de verpakking gepropt!
Dingen slopen kon hij als de beste!

Afgelopen Zondag heb ik een 5tal kerstbakjes gemaakt.
3 ervan zijn naar mijn moeder gegaan. De andere 2 staan op onze tafels.

Onze oude boom is naar een tantezegger gegaan. Die had geen boom en op deze manier konden wij haar helpen.

Morgen ga ik kijken naar een doelenlijstje.
Zo wil ik per maand een aantal doelen bereiken.
Het zullen geen erg moeilijke dingen zijn maar wel uitdagend genoeg voor mij.
Als ik het te hoog grijp dan is het niet ged te doen voor me. Dan haak ik al vroegtijdig af en dat is niet te bedoeling.

Hebben jullie nog doelen of goede voornemens?
Liefs Anja,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten