donderdag 6 oktober 2011

Zo moe!

Vandaag was ik weer vroeg uit de veren.
Ik moest al optijd beginnen met bussen poetsen. Gelukkig is mijn vriendje ziek dus hij maakte het brood voor de kinderen en kon ze ook naar school brengen.
Om 8.15 uur waren mijn collega en ik al aan het bussen poetsen. Gelukkig waren ze vandaag niet zo heel erg smerig en waren we mooi optijd klaar.

Toen de kids s`middags weer naar school waren zijn we nog weer naar de oude woning geweest. Het laminaat wat er ligt heb ik weggegeven aan mensen die niks te besteden hebben. Hun huis is echt toe aan vernieuwing. Het behang wat er aan de muur zit hangt al 20 jaar en jullie willen niet weten hoe geel het is. Ze roken er volop in huis en dat is duidelijk te zien.Nu zijn ze beide erg ziek en kunnen zelf weinig dus zijn compleet afhankelijk van hun kinderen.

Dan het weekend nog ff de puntjes op de i zetten in de oude woning en dan kan ik Maandag de sleutel inleveren.
Valt er weer een blok van mijn been.
Volgende week kan ik weer 2 dagen werken va het uitzendbureau dus de verdiensten lopen lekker door.
Nu ik niet meer zelf hoef zorg te dragen voor de vaste lasten is het wel lekker dat er wekelijks geld binnen komt.
Toen ik nog mijn eigen woning had vond ik het wel lastig. Je moest elke keer het geld verdelen en opsparen zodat je aan het einde van de maand de rekeningen kon betalen.
Nu we gaan samenwonen neem ik de boodschappen voor mijn rekening.

Mijn vriend betaald de vaste lasten en ik zal elke maand een gedeelte doorsluizen naar onze spaarrekening.

Nu ga ik lekker met mijn beentjes omhoog op de bank hangen. Ben gesloopt. Ga genieten van mijn 2 vrije werkdagen.
Zondagavond mag ik weer bussen gaan poetsen.

Fijne avond, Liefs Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten