zaterdag 17 december 2011

Zeer dankbaar!

Vandaag was het alweer een dag van ontvangen.
Ik kreeg vandaag de buzzkit binnen, 2 Januari beginnen we met een detox behandeling. Hierover zal ik in de loop van de week meer schrijven.

Gisteren kreeg ik al een kerspakket van een van de kinderen. Hij vond zelf dat het maar een waardeloos pakket was. En ja... voor een knul van 17 is het ook niet wat.
Ik ben er wel weer blij mee.
Er zat pasta in in slakkenvorm een pot pastasaus toastjes pate thee een fles jus de orange en een pakje roggebrood.

Vandaag kreeg ik het kerstpakket van de gezamelijke diakonien. Wat een geweldig pakket was dat en allemaal zeer bruikbaar! Ik ben er weer heel blij mee en er erg dankbaar voor.

Wat hier allemaal in zat? Macaroni spagetti rijst chocolademelk slagroom koffie koffiemelk kerstkransjes drop nieuwjaarsrolletjes toast ragout chapignonnensoep thee jus de orange soort paturain stoofpeertjes kersen zonder pit jam servetten een vleesbon voor een pond gehakt verse worst 2 karbonades 4 speklappen en een stuk leverworst. Ik ben vast nog wat vergeten maar het was heel veel!

Ook kreeg het vriendje gisteren zijn kerstpakket. We zitten dus goed in de thee en in de pasta!
E zijn een aantal dingen die ik zelf niet gebruik en daar maak ik dan een ander weer blij mee.
Zo hoort het... geven en nemen!

Fijne Zaterdag, Liefs Anja

4 opmerkingen:

  1. Klinkt allemaal erg lekker voor de feestdagen.
    Veel plezier met je pakketten. Ik ben ook altijd erg blij met voeding die je gewoon lekker kunt gebruiken.
    Groetjes Simpel Thuis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zij jullie lekker verwend! Zo'n vleesbon is vooral altijd welkom en wat je zelf niet gebruikt, kun je altijd weggeven. Een ander is er waarschijnlijk heel blij mee.Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via Jenneke kom ik hier even buurten.

    Wat lekker zeg, al die kerstpakketten. Ik heb een paar producten uit het pakket van een vriendin gehad, die haar man en zij niet zo lekker vinden, maar verder zal ik niet krijgen.

    Maar inderdaad, als ik mag kiezen, vind ik het ook altijd wel fijn om voedingsmiddelen te krijgen, scheelt weer in de weekuitgaven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag met een beetje aanvulling voor de eerste keer uit het pakket gegeten,
    Zelf vond ik de pastasaus wat zoutig maar goed. Het is gekregen dus mag je er niet te veel commentaar op hebben he?!

    Minoesjka leuk dat je ook ff kwam buurten en een berichtje achter liet. Hoop je vaker te zien.

    BeantwoordenVerwijderen