donderdag 1 december 2011

Eindelijk weekend!

Na een 11daagse werkweek....Ja ik weet dat er maar 7 dagen in een week gaan! Heb ik nu eindelijk een lekker lang weekend. En wat ben ik daar aan toe!
Werken vind ik geweldig... alleen jammer dat er zoveel vrije tijd in gaat zitten.
Nee alle gekheid op een stokje. Ben blij dat ik nu 3 dagen vrij ben.
Morgen ga ik eerst met de kleine man pasfoto`s laten maken zodat hij di jaar nog een id kaart krijgt.
Aangezien ze fors duurder gaan worden en hij nu nog in mijn paspoort staat en die volgend jaar april verloopt krijgt hij nu zijn eigen.
Dan nog met mijn dochter een suprise en gedicht maken voor school, voor ons zelf nog wat cadeautjes en lekkers halen.

Ook wil ik langzaam aan beginnen de kerstbakjes te gaan maken. Moet er nogal wat maken dus optijd beginnen is wel zo verstandig.
Ook heb ik deze week weer veel mogen ontvangen en weg kunnen geven.

Zo stond er op mijn werk ineens een goodybag van de magriet winter fair!
Zo leuk, via de post neutral en garnier gezichtscreme van mijn bazin kreeg ik kleding die ik bij mijn buuf aan de voordeur heb gehangen. Ook wat van mijn eigen kleding erbij. Aan mijn schoonzus gaf ik de gordijnen van de babykamer. Die gebruik ik niet meer en kan zij gebruiken voor de kamer van haar klein dochter.
Nu ga ik maar weer verder met het spijt me kijken want door de tranen zie ik nu toch niks!

Liefs Anja

1 opmerking: