dinsdag 6 december 2011

Ruilen?

Goedenmorgen allemaal!

Na een zo goed als slapeloze nacht, wil ik mijn gedachtes even ergens anders op zetten.

Ik heb hier nog een aantal Douwe Egberts pnten liggen. Die zou ik graag willen ruilen tegen... perla koffie punten, jumbo koopzegels of ah koopzegels.
Hebben jullie de toevallig liggen en willen jullie ruilen?
Mail me dan.
anjaspaart@gmail.com

Vannacht in bed heb ik uren liggen denken. Enerzijds maak ik mij niet druk dat ik nu ff 3 maanden geen werk heb. Want als ik wil en nog niks anders heb kan ik per 1 Maart gewoon weer beginnen.
Ik heb eigenlijk nooit lang zonder werk gezeten. Als je werken wilt is er meestal wel werk te vinden en voor mij kwam het dan ook altijd snel weer in orde. Het is ook wel fijn om een paar weken rustig aan te doen en te genieten van de feestdagen, vakantie de eraan komt en natuurlijk op de eerste plaats de kinderen.

Anderzijds is dat natuurlijk wel erg makkelijk denken. Mis natuurlijk wel een extra inkomen al was die niet zo groot. We konden er toch van sparen en iets luxer leven.
Ik ben nu eenmaal geen stilzitter en de gedachtes dat ook straks het uitzendwerk wegvalt maakt mij erg onrustig.
Heb graag wat om handen en de zekerheid dat ik de maand doorkom.

We gaan er in ieder geval voor! Rug recht hoofd omhoog schouders naar achteren!

Fijne dag, Liefs Anja

5 opmerkingen:

  1. Hoi Anja,

    zag vanmorgen op de bbc een man die zijn baan was kwijtgeraakt en nu de was deed voor anderen, deed dit gewoon vanuit zijn huis. Vond het wel heel erg creatief, het koste hem niets extra's daar de wasmachine en de strijkplank al in huis waren. En hij kon nu de hele dag bij zijn gezin zijn en miste(vlgens zijn vrouw) geen enkele voedbalwedstrijd meer.
    Persoonlijk haat ik de was en de strijk zou dus niets voor mij zijn, maar wellicht moet ik toch eens gaan bedenken wat ik in zulke tijden zou kunnen oppakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja, Ga er niet wakker van liggen. Kijk wat je wel kunt doen. Het salaris van je man is voldoende om rond te komen, maar je weet ook dat je 'm een keer de deur hebt gewezen en dat je inkomen dan lager is. Je hebt in ieder geval een mooi bedrag achter de hand nu voor noodgevallen. Ga op je gemak rondkijken naar iets nieuws en vooral blijvends. Dan heb je geen stress meer over zonder werk zitten. Wel gelijk doen, want heel veel bedrijven sluiten tussen kerst en oud en nieuw. Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een nare berichten Anja. Toch denk ik dat het met jou wel goed gaat komen.
    Ik heb nog perla punten die ik voor de gein uitknip. Je mag ze zo hebben. Ik zal je mailen voor je adres.

    Groet, Bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt allemaal voor jullie lieve berichten.
    Ik slaap s`nachts ook veel liever dan dat ik liog te piekeren.
    En ik weet ook wel dat het allemaal weer goed komt maar het is gewoon ff een domper.
    Ik krijg volgende maand nog een maandloon nou ja... het aantal uren wat ik in November gewerkt heb en de kinderbijslag komt er natuurlijk daarna ook weer aan dus we komen de maanden ook wel door.
    Alleen geeft het mij toch ook een opgejaagd gevoel.

    Ach ik ga maar rustig kijken naar wat anders en lekker genieten van de kids die straks ook vakantie hebben.
    Er is nog genoeg te doen hier in huis dus ook daar heb ik alle tijd nu voor.
    Zonder dat ik hoef te denken beetje rustig aan doen An... Je moet straks ook nog werken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe lang duurde jouw contract dan en is het al 3x verlengd bij dezelfde werkgever ?

    BeantwoordenVerwijderen