woensdag 3 oktober 2012

Gruwelijk verwend!!

Vanmorgen kwamen mijn collega`s koffie drinken en mijn huisje bewonderen. De ene werkt dus ook bij een meubelzaak en had dus de inbetweens voor mij geregeld. Ze waren iets te klein maar we hebben er een plooi uitgehaald en nu passen ze perfect! Wat nog meer perfect is... Hoef er niks voor te betalen! Het waren leengordijnen en ipv van de 7,50 kosten ze me nu niks!
Morgen dus ff rails halen, haal ik gelijk een rail voor bij de voordeur. Daar heb ik nog een gordijn voor dus dan kan die er ook voor en zijn we alweer wat verder in de aankleding van ons huisje. Ook houdt die natuurlijk een boel koude buiten.

Mijn collega`s hadden ook bosche bollen van Appie mee genomen voor bij de koffie en 2 bosjes met fresia`s. Lila en wit.. in de kleuren van mijn huisje. Ze ruiken zo heerlijk!
Heel erg verwend dus.

Verder heb ik vandaag shag en filterhulzen gekocht en een beker yoghurt Dat is een geld terug actie.
Ook kocht ik een geld terug actie van tomatenblokjes. Alleen breng ik die terug. Moet een bon printen en samen met de kassabon opsturen. Ik heb geen printer dus die vlieger gaat voor mij niet op.

De kleine man heeft uit school een vriendje meegenomen om te spelen. Jammer dat het elke keer aan het regenen is..Anders hadden ze lekker buiten kunnen voetballen.

Verder heb ik vandaag een liter halfvolle melk en 2 pakken spekdobbeltjes geruild voor een bak zuurkool met spek en hema rookworst. Beide partijen weer blij.
Ik ga nu de piepers maar jassen zodat we kunnen eten als de kleine man er weer is van zijn voetbaltraining.

Fijne dag Liefs Anja

3 opmerkingen:

  1. Wat een bof zeg, want inbetween gordijnen zijn vaak erg duur.
    Maar geniet er van, je verdient het..

    Groetjes jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi, wat ben ik blij om weer wat van je te lezen. Welkom terug!!

    Lekker zeg, om zulke kadootjes te mogen krijgen..wat zal jij er van de winter van genieten zeg!!
    groet
    Marjel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Genieten van de gordijnen ga ik zeker doen. Het staat gelijk al zoveel warmer.
    Kijk nu elke keer die natte rommelige tuin in.

    De gordijnen zijn inmiddels gewassen en bijna helemaal schoon geworden.
    Her en der zit nog een klein vlekje maar dat maakt me niet zo heel erg veel uit.

    BeantwoordenVerwijderen