zondag 9 december 2012

De rechtzaak..

Afgelopen Woensdag was de rechtszaak.Ik heb al mijn moed bij elkaar geraapt en ben heen gegaan.
Het liep natuurlijk ook nog 2 uren uit..
Het was allemaal best heftig om te horen en ik heb er ook als een berg tegen op gezien.

Uiteindelijk heeft hij een taakstraf gekregen van 80 uur 1 maand voorwaardelijke gevangenisstraf met een proeftijd van 1 jaar. Ook staat hij nog 2 jaar onder toezicht van de reclassering.

Er is nu weer een hoofdstuk afgesloten. Vooruit kijken en niet meer terug..

Liefs Anja

8 opmerkingen:

  1. Sterk van je dat je toch gegaan bent!
    Een virtuele knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Anja,

    hij heeft Nog te weinig gekregen, maar gelukkig kan je nu dit hoofdstuk eindelijk afsluiten en dat is veel meer waard dan dit.

    GOED vooruit gaan kijken, en positief alles verder op gaan bouwen! En fijn dat je dit hoofdstuk kan afsluiten.

    Veel Liefs Dikke Knuff
    Ruby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoer dat je bent gegaan, ook al is zijn straf eigenlijk peanuts voor wat hij heeft gedaan. Vooruitkijken nu en verder gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vraag me af of het allemaal wel zal helpen. Volgens mij is hij beter af met een psycholoog, die ervoor kan zorgen dat hij niet meer zijn handen gebruikt om vrouwen te mishandelen. Sterk van je, dat je toch bent gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt allemaal voor de lieve woorden en de knuffels. Dat doet een mens goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je bent een kanjer! Knap hoor van je!Groet Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heftig Anja. Goed dat je gegaan bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig hoef je dit nooit meer mee te maken, sterkte bij het verwerken, hopelijk kun je dit snel achter je laten!

    BeantwoordenVerwijderen