zondag 18 december 2011

Giva away gewonnen!

Vandaag kreeg ik het bericht dat ik de give away bij Jenneke heb gewonnen. Wat ben ik er blij mee! Een kookstoomketel!
Ik zal er in het nieuwe jaar vast veel gebruik van maken want we gaan anders eten. Niet meer zo vet want we moeten beide wel 15 kilo kwijt!
Ook willen we dan gaan sporten. Ja ja... de goede voornemens...

Vanmiddag was het koopzondag in onze stad. Daar ben ik samen met de kleine man naartoe geweest.
We zijn lekker wezen opwarmen bij de H.ema. En daar hoort natuurlijk een grote mok met warme chocolademelk met slagroom bij.

Vandaag aten we lekker goedkoop. Macaroni uit het kerstpakket.
De ui en de gele papika had ik nog in huis. De schelpen macaroni en pastasaus kwamen uit het kerstpakket van de 17 jarige knul, de ham en smac had ik laatst al gekocht.
Morgen gaan we grote boodschappen doen.

Deze week eten we nog vaker dingen uit de verschillende kerstpakketten.
Dat scheeld ruimte wat ik nu niet zoveel heb en natuurlijk geld.

Ik denk dat ik ook maar mee ga doen met elke dag een kastje...Na het verhuizen hebben we op een gegeven moment alles maar in gepropt dus we hebben echt bergruimte tekort.
Maar ik heb al zoveel goede voonemens weet niet of het er allemaal wel van komt.

Zo ga ik eens lekker douchen en daarna lekker op de bank een filmpje kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten