vrijdag 23 december 2011

De besparingen en verdiensten van vandaag!

De dag is nog niet eens zo heel erg lang aan de gang maar heb toch al weer flink bespaart en verdiend.

2de kerstdag gaan we gourmetten bij de buren, hiervoor gingen we toch maar vlees halen bij de C1000. 4+2 gratis.
Dat leverde al een besparing op van 7,57.
Op de sausjes een besparing van 0,56.

Conimex heeft een geld terug actie voor wokolie. Dus daar krijg ik 1,99 van terug.

Ook verkocht ik via MP voor 7 euro. Pure winst!

Vanmiddag ga ik mijn kerstpakket ophalen van het uitzendbureau. Een winter BBQ geen idee wat ik me erbij moet voorstellen.
Ook moet ik nog met de kleine man op schoenenjacht... Dat ga ik wel voelen in mijn knip!
Schoenen moeten goed zijn dus daar bespaar ik niet op. En ja... het is echt nodig. Hij kan niet met de kerstdagen op zijn rubberlaarzen lopen. En in zijn andere schoenen zit een gat!

Hoop vandaag nog meer te kunnen besparen of te verkopen. Dus wordt vervolgd... Misschien.

Liefs Anja

4 opmerkingen:

  1. Hele fijne fesstdagen! Gezellig hoor met de buren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom ik daar zomaar Anja tegen met ook een vrij nieuwe consuminder blog! Leuk Anja ik hou je in de gaten! groetjes van ook een beginneling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke blog... wie weet word ik er wijzer van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jullie ook een heel goed nieuwjaar!
    En leuk dat er weer 2 nieuwe lezers bij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen