zaterdag 31 december 2011

Goede zaken gedaan!

In navolging van Single mam heb ik ook mijn sloopgoud en zilver bij elkaar gezocht en vandaag verkocht.
En het bracht veel op joh!!
850 euries in de knip! En dat nog ffies op de laatste dag van het jaar. Is niet verkeerd toch?
Het was niet allemaal kapot maar ook oorringen die zo zwaar zijn dat ik er hangoren van krijg en de gaatjes bijna scheuren. Kan ik het wel in de kast laten liggen maar dat is ook zonde. En op deze manier heb ik ook weer wat overtollige balast opgeruimd.

Vanavond komen de buurtjes hier oud jaar uitzitten. De kosten van deze avond hebben we gedeeld en die bedragen 20 euro per stel.
Kan wel minder worden want er blijft vast wel bier etc over.

Nu ga ik ook ff het ziekenfonds overzetten naar een ander dat is wel weer op het allerlaatste moment he.

Fijne jaarwisseling en heel veel voorspoed en gezondheid in het nieuwe jaar!

Liefs Anja

2 opmerkingen:

  1. Een heel fijn uiteinde en een gelukkig gezond en rijk 2012!! groetjes Stacey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soo eeeh, dat is nog eens een lekkere financiele afsluiter. Fijn 2012!

    BeantwoordenVerwijderen