maandag 19 december 2011

Het kan niet op!

Na vanmorgen erg ruw gestoord te zijn in mijn slaap... Buurman heeft een beroerte gehad en de buuf stond over dr toeren aan de deur en dat al voor half 8! Ik heb snel 112 gebeld en de ambulance laten komen. Een uur later was ik nog aan het shaken.
Buurman heeft zijn rechterhelft verlamd en het komt waarschijnlijk niet meer goed.

De kids naar school gebracht en toen een andere buuf ff helpen poetsen.
Van haar kreeg ik 28 DE punten en de libelle. Ook kreeg ik 4 reclame aanstekers.

Vanmiddag naar mijn moeder toe. Die had vorige week de koffiemelk uit de reclame van C1000 voor me meegenomen. Ook kreeg ik van haar weer allemaal dingen mee uit het kerstpakket wat zij niet gebruikt.
De buit is... 2x ontbijtkoek een pot bon mammam jam pannekoekenmeel friese koekjes en fair trade chocoladekoekjes. We zijn dus weer goed verwend!
De roggebrood uit het kerstpakket gaat haar kant op en ik zal er een lekker stukje kaas bij doen.

De thee uit het kerstpakket breng ik deze week naar de buuf want dat drinken wij eigenlijk nooit en ik heb nog thee genoeg.

Vandaag eten wij de rode peertjes uit het kerstpakket. De aardappelen en de verse worst heb ik wel gekocht. Maar toch weer een gekregen produkt gebruikt.

Ik wilde eigenlijk rommel opruimen en de voorraad laten slinken. Maar er komt steeds meer bij. Geen probleem ga ik wel verder opruimen als de voorraad wat kleiner is geworden.

Nu slinger ik de stofzuiger nog ffies door de benedenverdieping. Dan kan ik ook het eten gaan koken en dan vanavond lekker optijd op de bank liggen.

Fijne avond, Liefs Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten