maandag 1 oktober 2012

Extra gewerkt.. Gratis uitje

Vandaag kon ik ineens ff een paar uurtjes extra werken. Dat is nu zeer welkom.
Morgen ook nog ff een paar uur werken en dan is het helaas waarschijnlijk voor de rest van de week gebeurd.
Hoop wel dat ik Vrijdag ook nog bij moet springen maar het is op dit moment ff niet zo druk.

10 November gaan we op reis met de bus naar de Efteling. Helemaal voor niks. Moet natuurlijk wel eten en drinken meenemen maar dat was ik thuis ook kwijt geweest. Alhoewel dan wel minder want dat weekend heb ik de kinderen niet.
Moeten ze paps maar eens lief aankijken en hopen dat ze wat zakgeld mee krijgen.
We gaan met een paar dames en kids van de schoonmaak. Ik heb er echt zin in. We zijn natuurlijk niet op vakantie geweest en hebben in de vakantie ook niks geen bijzonders gedaan.
Op deze manier hebben ze dan toch nog een leuk uitje.. wat mij bakken met geld scheeld.

De hele maand Oktober ga ik niks nieuws kopen.. Oke ik kan nu ook weinig kopen maar ga toch deze uitdaging aan. Er zijn altijd wel weer een aantal valkuilen.. Zoals... Had ik nu Zaterdag toch maar haarverf gekocht..
Mag dus de hele maand Oktober niet..Had ik toch mijn en de kids haren maar laten bij punten... mmmm de jongste doe ik zelf wel de oudste en ik wachten nog maar een maand...
Had ik nu toch maar wasverzachter gekocht..Het is niet noodzakelijk dus mag het in Oktober niet..
Dus al met al toch nog een hele uitdaging.

Liefs Anja

1 opmerking:

  1. Beetje late reactie (ben je blog aan het doorlezen), maar schoonmaakazijn kun je prima als wasverzachter gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen