maandag 10 december 2012

Drukke dagen, drukke kinderen...

Door de drukte van de afgelopen dagen en de nog komende kerstdagen en natuurlijk oud en nieuw.. Heb ik een stuiterend mannetje in huis.
Elk jaar is het hetzelfde en ik had gehoopt dat het dit jaar iets minder zou zijn. Sinterklaas bestaat volgens hem  niet maar op pakjesavond had hij toch niet de moed om te deur te openen.
En het was toch allemaal wel heel erg spannend.
Vandaag was hij ziek thuis maar morgen gaat hij weer lekker naar school.

Doordat de kleine man vandaag thuis was... en ik toevallig uit het raam keek... zak ik iemand langs mijn auto gaan en met fiets en al omklappen. De mevrouw stond niet op dus ben als een gek naar buiten gerend. Mevrouw had erg veel last van haar knie. De overburen en ik hebben haar naar huis gebracht. Deze week toch maar eens kijken hoe het met haar is.

Deze week en volgende week heb ik het ook erg druk met bussen poetsen. We moeten een aantal bussen een grote beurt geven... dat houdt in dat we de bus met tandenborstels en afwasborstels te lijf gaan!
Vorige week ookal een bus gedaan en kan je vertellen... beschik over veel meer spieren dan gedacht!

Stap nu dus lekker mijn bed in. Weltrusten,

Liefs Anja

6 opmerkingen:

  1. Sterkte met je mannetje. Ik weet hoe zo'n stuiterballetje voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral Sinterklaas kan kinderen erg stresserig maken inderdaad. Kerst is gelukkig wat rustiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doe rustig aan met de kleine vent, hopelijk valt de rest van deze maand rustiger zeker voor je kleine man.

    Enne sterker, vind het niet gek met het werk dat je doet! dusse wees trots op jezelf dat ej zo sterkt bent geworden (in elk opzicht overigens!)

    Veel Liefs,
    Ruby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel kinderen zijn huilerig en eigenlijk een beetje op..tijd voor de kerstvakantie.
    Ik hoop dat jij ook een lekkere kerstvakantie in het vooruizicht hebt met zo'n pittige baan.
    Warme groet uit de casa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Anja goed weer van je te horen.
    Ja de kinderen zijn moe aan het einde van het jaar (net als de natuur).Heb dat zelf ook altijd.
    Nog mijn complimenten over je vorig bericht. Goed gedaan!
    Wens je fijne feestdagen toe en geniet lekker van alles wat je om je heen hebt.
    Liefs Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de sint en kerst en oud en nieuw zitten gewoon veel te dicht op elkaar..
    de zenuwen van sint zijn nog niet over of het volgende begint al..
    en probeer jezelf er zo weinig mogelijk aan te doen, worden ze wel gek gemaakt op school of tv.
    straks komt er gelukkig weer een lange periode rust aan!
    enne.. een bus schoonmaken met een tandenborstel?????????????????????wowww.. das monnikenwerk..

    BeantwoordenVerwijderen