woensdag 21 november 2012

Ziek en update!

Ja... ook hier deed de griep zijn intrede! Man.. wat was ik ziek. Ben nog niet echt helemaal fit maar kan weer een beetje fatsoenlijk uit mijn ogen kijken.

Ook weet ik nu dat 5 December de rechtzaak tegen mijn ex is. En ik sta nog erg in dubio of ik wel of niet heen zou gaan.
Er wordt natuurlijk weer van alles naar boven gehaald en daar heb ik erg weinig trek in. Ook zal ik erg boos worden als ik hoor dat hij hetgeen wat hij gedaan heeft probeert recht te praten of te verzachten.
Ik zal het nog met een paar personen bepraten en dan beslissen wat ik zal doen.

Verder zijn de vlinders nog erg aanwezig. We hebben het erg leuk samen en ook de kids lopen weg met hem. Hij is erg rustig en geduldig wat wij alle 3 erg goed kunnen gebruiken.
Op dit moment voelt het voor mij als een lot uit de loterij.


Op het werk is het op dit moment helaas erg rustig. Gisteren heb ik gewerkt en vrijdag ochtend kan ik ook nog ff een paar uurtjes werken. Dan is het voor mij alweer voorbij. vrijdagavond komt het vriendje weer en daar kijk ik wel weer naar uit. Lang leve What`s App...

Fijne dag, Liefs Anja

5 opmerkingen:

  1. Dacht al dat je er met je nieuwe lover vandoor was gegaan... ;-) Moeiljke beslissing om al dan niet naar de rechtbank te gaan. 5 december wordt hoe dan ook een moeilijke dag vrees ik... Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig ben je weer een beetje aan het opknappen. Van griep ben je echt heel erg ziek.

    Fijn dat het in de liefde goed gaat, ook met de kinderen. Het is toch altijd even afwachten of iedereen het met elkaar kan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Anja goed weer van je te horen. Beterschap met je griep en zie het maar als de schoonmaak van oude "rommel".Ben je straks weer klaar voor het nieuwe begin. Wens je veel sterkte en wijsheid met je beslissing. Geniet van je vlinders en fijn weekend.
    grts Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou het me goed kunnen voorstellen als je niet naar die rechtzaak gaat. Is het nodig dat je er bij bent? Draagt het ergens aan bij? Anders zou ik voor mijn gemoedsrust kiezen en niet gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien is het goed als je wel gaat, want dan kun je het misschien afsluiten, maar als het niet goed voelt moet je het zeker niet doen.
    Sterkte meis.
    En wat leuk om te lezen dat de vlinders er nog zijn..geniet er van.

    Groetjes jenneke

    BeantwoordenVerwijderen