zondag 14 oktober 2012

griepje...

Zat er al een paar dagen tegen aan te hikken.. Een griepje.
Gisteren na het werk kakte ik goed in. Ben dus niet meer naar de winkel gegaan. De muizen liggen hier onderhand dood voor de koelkast..

Ben heerlijk op de bank gaan hangen. Vanmorgen weer optijd naar mijn werk gegaan en toen was het echt gebeurd.
Het kwam er van onder en boven uit... pfftt nu is het jas aan jas uit.. onder de deken boven de deken.. verwarming hoger verwarming lager..

Nu ben ik weer ff aan het afkoelen maar spring zo de bank weer op.

Het weekmenu zal ik deze week moeten aanpassen als ik naar de winkel ben geweest.
Straks eerst nog papieren naar de sociale dienst brengen en duimen dat ze woensdag dan eindelijk eens wat gaan uitbetalen.

Morgenmiddag moet ik ook nog ff een paar bussen schoonmaken dus deze maand draai ik wel lekker wat uren. Het is alleen jammer dat we een maand achterlopen met betalingen en ik het dus volgende maand pas krijg. Tot die tijd gaat het weer sappelen worden als ze van de sociale dienst weer gaan stuntelen.

De kids zijn weer lekker thuis en de kleine man gaat zo lekker naar bed. kan ik weer zelf beslissen wat ik kijken wil en hoef ik geen sponge bob te kijken.
Wordt helemaal naar van dat stemmetje.
K zeg.... weltrusten!

Liefs Anja

5 opmerkingen:

  1. Doe rustig aan en morgen op je werk ook.
    Ja die ambtelijke molen draait vaak langzaam, weet er alles van.
    Hopelijk ben je snel weer beter.
    Grts Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkigg voel ik me na een dag bankhangen al weer iets beter. Heb nu ook nog een lekker kopje thee en ga optijd mijn bed in. Ik hoef pas morgenmiddag te werken dus denk als ik vandaag mijn rust pak en een paar pillen mijn mik indruk...ik morgen wel weer werken kan.
    En die molen... hoop toch echt dat die nu langzaam aan op gang komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopeijk wordt je snel weer beter. Dan gaat alles toch een stuk fijner.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt!
    gelukkig voelt mijn buik nu wat beter als gisteren. Maar.. k hou vandaag nog wel een ik doe wat ik wil dag.
    Okay, vanmiddag dan wel werken maar nu lekker rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen