zaterdag 6 oktober 2012

En weer de boodschappen van moeders...

Vandaag kreeg ik weer de boodschappen van moeders. Pfft voel me dan heel dubbel. Heel erg blij natuurlijk dat ze het voor me koopt maar  tegelijker tijd zo rot dat ik het zelf niet kan kopen.
Tuurlijk ben ik heel blij en dankbaar maar voel me ook zo`n nietsnut.. Nou ja jullie snappen mij vast wel.
Jullie begrijpen ook vast wel dat ik als ik er het geld zelf weer voor heb ik mijn moeder op gepaste wijze bedank voor alle goede zorgen van dr.

In April wil ze weer op vakantie met mijn tante. Afgelopen jaar heeft ze dat ook gedan. een busreis toen voor € 150, met het eten erbij. Jullie snappen vast dat ik haar graag aankomende April wil aanbieden.
Dat bedrag moet wel bij elkaar te sprokkelen zijn mocht de uitkering eenmaal lopen.

En ik weet echt dat ze het met alle liefde van de wereld doet. Alleen heb ik altijd mijn eigen boontjes kunnen doppen en daarom voel ik mij natuurlijk erg rot.

Nou ja...Ik maak maar een einde aan dit verhaaltje anders begin ik zo nog te snotteren.

Ga zo op de koffie bij een oude vriendin. Die is nu chocolademuffins aan het maken en dat is dus de juiste troost op een dag als deze!

veel liefs, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten