vrijdag 26 oktober 2012

Einde van de vakantie...

Vandaag is het voor mij het einde van de vakantie. We hebben het heerlijk gehad. Heb heerlijk kunnen bijslapen en ook de kids zijn super lief geweest.
De kids zijn dit weekend weer bij paps en vanavond mag ik het eerste busje alweer gaan poetsen.

Een gedeelte van de boodschappen heb ik ook weer binnen. Morgen alleen nog ff naar de Lidl en ik denk de markt.
Bij de AH kocht ik karbonades en kipfilet met 35% korting en een zakje chineze roerbakgroentes ook met 35% korting. Dit alles heb ik in portie verdeeld en in de vriezer gelegd.Ook kocht ik een pong gehakt waar ik 2 porties van gemaakt heb. Op deze manier eten we volgende week voordelig vlees. En toch ook een keer variatie in vlees.

Vandaag eten de kleine man en ik weer macaroni zonder vlees. Hij eet zelf het liefste gewoon witte macaroni met kaasblokjes.. Dus krijgt hij dat vandaag.
Het weekend weet ik zelf nog niet wat ik eet. Als ik alleen ben doe ik nooit zo erg moeilijk.
Kids zullen wel weer patat eten dus dat serveer ik liever niet.

Ook kocht ik bij de AH ecover wasverzachter.. is een GTA dus ik mocht het van mezelf meenemen in de buynothingnewmonth.
2 flessen meegenomen en het is ook nog eens een langloopbonus dus krijg meer terug als dat ik ervoor betaald heb.

Ook kocht ik een stronk andijvie. Volgende week eten we dus een keer stampot rauwe andijvie. Vinden de kids ook zo lekker. Betaalde voor de stronk 25 cent en ik denk dat we er wel 2x van kunnen eten. Lekker goedkoop dus.

Wens jullie vast een heel fijn weekend. Liefs Anja.

1 opmerking:

  1. ;-) fijn dat je een super vakantie hebt gehad! Enne ben benieuwd of je bij de action nog die lampion houder gevonden hebt?
    Dat was inderdaad lekker, frikandel en zelfgemaakte patatjes.
    Hier helaas geen papa die ze erkend heeft, of zelfs maar met ze te maken wil hebben, die leven hun eigen leven ook al staat de deur ten alle tijden voor ze open!

    Goed boodschappen kunnen doen zeg! Lekker van genieten van deze aanbiedingen en alles, heeeerlijk week menutje wordt dat.

    Fijne zondag nog enne geniet even van je eigen tijd ;-)

    Veel Liefs,
    Ruby

    BeantwoordenVerwijderen