donderdag 4 oktober 2012

Zo mijn dag niet!

Vandaag is zo mijn dag niet! Hoe het komt weet ik niet zo 1 2 3 denk door allerlei factoren.
Denk dat ik me na het eten lekker op de bank nestel, kan eindelijk weer tv kijken. De monteur had maar liefst ruim 3 uur nodig om de boel werkend te krijgen.
Lekker onder mijn deken en de kaarsjes aan. Wie doet me wat?!

Vandaag is het eet geen dieren dag. Daar doen wij dus ook aan mee.
Wil sowieso wat vaker in een week eten zonder vlees.
het vlees is best prijzig en daarop is dus ook voor ons te besparen. Ik heb zoveel rijst met groentes en ei zodat we het weekend nog een keer eet geen dieren dag kunnen houden.
Nog een dag van de restjes van de rest van de week en ik hoef nog maar voor 1 maaltijd te zorgen.

Dan nog heel hard duimen dat ik eindelijk eens duidelijkheid ga krijgen over mijn uitkering.
Op dit moment heb ik nog geen uitkering ontvangen. Nu kunnen mijn dochter en ik wel een paar kilo kwijt... maar dit lijkt me niet de juiste manier.
Het is wel goed voor mijn doel van Oktober.. niks nieuws kopen..maar ga toch liever op een andere manier die uitdaging aan.

Nou ja... hoop dat ik na mijn bankhangen in ieder geval een iets beter humeur heb!

Liefs Anja

3 opmerkingen:

  1. Ik ga ook zo lekker bankhangen...is mijn dag ook niet zo vandaag..rare maag, moe en koud. Hopen nu maar dat ik niet ziek ga worden...
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Caro.. ziek geworden of ligt het echt aan de zalm?

    Vlijtig Liesje, gelukkig was mijn humeur idd wat beter.
    denk dat ik ook tegen ziek zijn aanhik.. mijn lichaam doet iig goed pijn.

    BeantwoordenVerwijderen