zondag 21 oktober 2012

Weekend verslag...

Vrijdag begon de vakantie voor de kids. Die begonnen we met zelf gemaakte patat ( nou ja schijfjes) en frikandellen. Ze hebben er heerlijk van gesmuld.

S`avonds kwam er een mevrouw kijken naar het bankstel die ik nu heb staan. Ze wilde hem wel en komt die dus maandag avond ophalen.Ze was erg blij en ik ook dat ik haar blij heb kunnen maken. Ze mag de bank voor niks hebben dus beide partijen een lekker gevoel. ( Maandag middag haal ik mijn nieuwe bankstel op.) Vrijdagavond was ik ook nog ff naar de Action geweest ik moest haarverf hebben maar kwam natuurlijk met veel meer terug dan dat de bedoeling was..
Wat kocht ik.. geur theelichten, enveloppen, kauwgom, oogcreme ( heb altijd vreselijke donkere wallen) 2x haarverf, speculaasjes, mascara, deodorant, en een netje chocolade munten. Totale schade, € 13,46.
vrijdagavond kwam ook de kapper. We zijn alle 3 geknipt en dat koste € 20,00.
Kunnen de dames weer 3 kwart jaar vooruit en de kleine man denk ik ook wel zoiets. Hij is nu extreem kort gewiekt..
Dochterlief werd later op de avond nog gebeld of ze wilde oppassen. Dus dat heeft ze gedaan.

Zaterdagmorgen moest de kleine man een bekerwedstijd voetballen. Ze hebben met 2-1 gewonnen. Maar hadden er een taaie aan. Veel kansen ook van de anderen maar goed weer een rode verder in de beker.
De kleine man ging bij een vriendje spelen en moeders ff over de markt en door de stad heen. Ik moest voor mezelf een paar goede stevige schoenen hebben. Nu heb ik een paar gekocht... maar die breng ik morgen weer terug. Voel me niet happy met schoenen van € 64,00. Op de markt kocht ik 6 paprika`s voor 1 euro, 10 bolletjes voor 1 euro. Bij de H.ema kocht ik grillworst en kipfilet met een 50% kortingssticker dus was met beleg klaar voor € 1,30.
Dochterlief was met een vriendinnetje naar paardrijden geweest bleef s àvonds bij dat vriendinnetje slapen en kwam tussendoor nog ff € 2, ophalen.
de kleine man bleef bij het vriendje slapen... dus zo had ik ineens geen kids die avond.

Ben tegen 17 uur naar de winkel gegaan om voor moeders een fles vieux en een dikke bos bloemen te kopen.Schade was net geen € 20,00. Heeft ze wel verdiend na het opvangen van ons en het oppassen op de kleine man als ik moest werken etc.
Helaas was moeders wat verdrietig omdat ze mijn vader enorm mist.
Heb dr getroost en we hebben heerlijk zitten praten. Kreeg van haar nog een vergiet, tostigrill ( die we vandaag gelijk gebruikt hebben voor kaas tosti`s) een mooie gouden ring die van haar is geweest, een warme deken voor straks op mijn nieuwe bank. In de kleuren van mijn huisje. had ze gekocht toen we bij haar inwoonden. En de steen die gebruikt is bij de crematie van mijn vader.
Ook heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb mijn ex een sms gestuurd dat ik vandaag  een kastje, 2 jasjes en mijn laarzen zou komen halen.

Vandaag heb ik dus mijn spullen opgehaald bij mijn ex. het lag zo`n beetje llemaal in de schuur. heb meegenomen, 2 hoofdkussens, zak met slippers en laarzen, mijn 2 jasjes, 2 flessen wasmiddel, sierkussentjes voor op mijn bed en het nachtkastje. Eigenlijk is het een kastje wat we altijd in de douche hadden staan maar ik gebruik hem nu als nachtkastje. Omdat ik die niet heb. In dat kastje liggen ook nog spullen en dat moet ik nog ff uitzoeken. Wel ligt erin, scheermesjes een fles scheerschuim en 2 kaarten met schuifspeldjes.
Dus daar bespaar ik ook weer op.

Vandaag eten we de bolletjes met knakworsten. Vanavond lekker op de bank liggen want heb nu al 4 machines was gedraaid. In die zakken die ik bij mijn ex weg heb gehaald zaten nog 4 washandjes 3 handdoeken de wereld sokken nog wat onderbroeken en truitjes van de kleine man dus dat is nu allemaal gewassen. Gewoon op kort progamma want alles was schoon, rook alleen muf door de schuur.

Morgen ff naar de winkel en enkele boodschappen halen. En de schoenen dus weer terug brengen want heb nu eerst wel laarzen die ik aan kan trekken.

Wens jullie nog een fijne zondag! Liefs Anja

4 opmerkingen:

  1. Ook prettig weekend! (Leuk te lezen wat je allemaal doet in het weekend)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees je blog altijd met veel plezier!
    Ik ben iemand die al twee jaar meedoet aan prijsvragen, en ikdacht misschien iets voor jouw.
    Twee keer in een week heb ik een bol.com bon gewonnen van 50 euro met een spel op Facebook.
    Heb jij Facebook, zoek dan bol.com op op Facebook, en dan speel je het spel spin &win, ik speel het spel al twee weken en al twee keer gewonnen. Je mag 1 keer per dag meedoen, goed lezen hoe het werk en misschien heb jij ook geluk. Je kan het goed gebruiken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een goede start van de herfstvakantie. Gewoon lekker doorgaan. Moeilijk is het winkelen bij de Action, hè? Ik vind dit ook altijd zo lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig dat jij ook met veel meer terug kwam dan gepland toen je naar de Action ging! Maar voor dat bedrag heb je wel heel veel, en in een 'gewone' winkel had je daarvoor maar 1 pakje haarverf.

    BeantwoordenVerwijderen