dinsdag 25 oktober 2011

Ff rustmomentje

Nog een klein uurtje voor ik naar mijn werk toe moet.
Ik duik dus nog ffies lekker op de bank met een gekregen L.ibelle.
Tussen de middag aten we Shoarma en ik neem nog 2 overgebleven Pitabroodjes met kaas ui paprika en chamgnons mee naar mijn werk.Dt eten heb ik trouwens ook gratis. Ik heb er een busje voor moeten stofzuigen en van binnen moeten wassen. Nou lijkt me een juiste deal.

Ook kreeg ik van de oudste zoon van mijn vriend een kilo kaas aan plakjes gratis. Dit omdat hij wekelijks de auto gebruikt om naar zijn werk te kunnen. Hij werkt in een kaasfabriek vandaar de kilo kaas.
Wij zijn er in ieder geval erg blij mee.

De rekeningen zijn ondertussen ook weer betaald. Er kwam 80 euro extra bij als schoolgeld van de kinderen.
Ik hoefde pas in Januari te betalen maar ja... je kan het maar vast betaald hebben.
het sparen doe ik deze maand achteraf zodat ik niet zo hoef op te passen met de boodschappen.

Krijg nu visite dus niet op de bank met mijn L.ibelle.

Liefs Anja

2 opmerkingen:

  1. Wij proberen juist de rekening allemaal zo laat mogelijk te betalen ivm rente. Wel inplannen natuurlijk, want anders sta je straks ineens voor nare verrassingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omdat ik jaren heb geleefd met enorme schulden is het eigenlijk bij mij nog zo dat ik eerst rekeningen betaal voordat het geld op is.
    Nu ik schuldvrij ben moet ik een heel nieuw uitgave patroon proberen te ontwikkelen. En alles dus opnieuw uitvissen.
    Heb net jou huishoudgeld al eens bestudeerd wie weet kan ik daar wat mee.
    Wij hebben ook gemiddeld 4 personen en ipv jullie huisdier hebben wij hier af en toe nog de 2 oudste zonen van mijn vriend.

    BeantwoordenVerwijderen