dinsdag 9 oktober 2012

Drukke dag!

Vandaag hadden we op het werk een drukke dag, we moesten maar liefst 16 bussen schoonmaken.
Nu dus wel wat last van mijn rug en erg koud. Bussen staan gewoon buiten dus dan ben je zo koud. Ook heb ik last van mijn maandelijkse periode dus ook dat werkt niet mee.

Had me net gedouched met de douchegel die ik had gevonden... nou... kan je vertellen... k ruik naar een kerel. En nee... de geur vind ik niet lekker. Is mij te sterk!

Verder vond ik nog € 4,02. Dat zijn leuke bedragen. Dat geld stop ik in een potje gevonden geld. Op die manier hoop ik een leuk bedrag bij elkaar te kunnen sparen voor volgend jaar zomer.
Mocht ik het echt eerder nodig hebben pak ik het natuurlijk uit het potje.


Bij thuiskomst gelijk de potten en de pannen uit de kasten getrokken zodat we optijd konden eten.
De kleine man ligt nu lekker in zijn bed en moeders ligt heerlijk op de bank onder een dekentje met een bakkie pleur binnen handbereik.

Ik zeg... Fijne avond! Liefs Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten