vrijdag 12 oktober 2012

Rommelig!

Vandaag zit ik op de een of andere manier niet zo lekker in mijn vel.
Ik wil van alles maar er komt maar weinig uit mijn handen.

Van de badkamer loop ik naar de keuken, van de keuken naar de wc..
Overal doe ik iets maar een logica zit er nu ff niet in.

Nou ja... soms heb je van die dagen..Ik heb op dit moment een vreselijke drang om te shoppen. Emotieshoppen denk ik..

Ondertussen heb ik een wasje opgevouwen, een wasje opgehangen en er draait alweer een wasje. Er komt dus toch wel iets uit mijn handen.
De groentes voor in de macaroni aangebakken, de afwas is ook klaar en de helft van de douche is schoon.

De kleine man gaat vanuit school met een vriendje mee om te spelen dus ik kan lekker op mijn gemak door rommelen.

Hebben jullie ook weleens van die dagen en hoe lossen jullie dat op?

Liefs Anja..


De liefdes van mijn leven!

8 opmerkingen:

  1. Ik doe ook van allerlei dinge, maar er zit weinig structuur in wat ik doe. Het zal de herfst wel zijn. Is toch weer even wennen. Wat een schatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je loopt van hot naar her en overal doe je iets.
    Als je dat een paar keer doet is alles spic en span! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. soms heb je nu eenmaal van die dagen, maar geef er gerust aan toe.
    Morgen is het weer anders...
    Wat een lief stel geniet er van.
    Fijn weekend.

    groetjes jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spik en span is het hier niet hoor Bloem maar dat hoeft ook niet haha. LZV en nog opgeschoten vandaag? Ik eigenlijk helemaal niet. Genieten van de kids doe ik zeker.
    Alleen zijn ze dit weekend bij paps en is het mijn werk weekend. Ga dus het hele weekend kruipend door de bussen opzoek naar... alles wat we gebruiken kunnen haha.

    Jenneke ik heb ff heerlijk op de bank gelegen tv gekeken en het was heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blog heb je!
    Ja, ik heb ook weleens van die dagen. Soms denk ik, kom op! Doorgaan! En soms, heel soms denk ik.. morgen weer een dag.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed hoe je alles aanpakt. Eén dingetje vind ik wel. Waarom koop je geen fritespan. Dat scheelt gigantisch veel geld. Als je één keer de investering doet kost je een avondje frites maar een paar euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Anja de dag goed doorgekomen gisteren? Heb zelf ook wel van die dagen. Als je nog wilt shoppen een gta tip: page disign toiletpapier.Daar word ik altijd vrolijk van. Fijn weekend
    lieve groet Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vlijtig met zuinigheid.. Ik heb wel een fritespan. Die heb ik in september voor mijn verjaardag gekregen. Er zit alleen nog geen vet in. De kids eten bij paps in het weekend meestal friet dus wil ik die andere dagen eigenlijk geen friet eten met ze.

    Renee thx voor de tip. Ik ga zo gelijk eens ff opzoek. Daat word ik ook vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen