zondag 28 oktober 2012

Heerlijk weekend gehad.

Gisteren heb ik alleen nog het wasje opgehangen en ben ik lekker lui op de bank gaan liggen.
Een stukje van de geweldige film The Green Mile gekeken. Later overgezet naar de film million dollar baby... en ook bij die film kon ik het niet droog houden.
Vannacht heb ik erg slecht geslapen en werd dan ook met hoofdpijn wakker. Ik had de telefoon al een uur achteruit gezet maar... mijn telefoon deed het ook uit zichzelf dus stond hij nog niet goed..

Lekker op mijn gemak koffie gedronken en op mijn gemak de bussen schoon gemaakt. Ik was lekker optijd weer thuis dus heb lekker de beneden verdieping schoon gemaakt de stofzuiger er boven door heen getrokken en mijn bed verschoond.
Vanavond slaap ik dus weer lekker in een fris bed.
Wel moet ik nog opzoek naar katoenen dekbedovertrekken. K heb er nu van die syntetische dingen op liggen en dat bevalt me helemaal niet goed.
Ook moet ik eigenlijk een dikker dekbed hebben want deze is straks voor de winter echt te koud.

De kids zijn weer thuis en de kleine man had gisteren gewonnen met 12-0. 6x heeft hij gescoord. Ben dus weer rete trots op hem!

Morgen gaan de kids weer naar school en wil ik boven nog ff de puntjes op de i gaan zetten. Binnenkort wil ik ook even kijken naar een paar rollen behang en een kapstok. Dan kan ik de gang ook eindelijk af gaan maken.

Hebben jullie ook een fijne vakantie en of weekend gehad?

Liefs Anja

1 opmerking:

  1. Hoi Anja,

    Lekker he als je het in huis rustig aan kunt doen!

    Wat een prof voetballer heb jij in je gezin.

    Wij hebben een dekbed bij de kringloop vandaan, het zag er prima schoon uit en bevalt goed.

    Ja, wij hebben ook een goed weekend gehad, het was prachtig weer!

    groeten van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen