maandag 15 oktober 2012

Niks moet, Alles mag dag...

Vandaag hou ik een niks moet alles mag dag.

Oke ik moet vanmiddag wel ff werken maar deze ochtend heb ik gedaan wat ik wil doen en op een tempo wat goed vol te houden is.
Ben nog steeds niet erg fit maar vind dat ik toch wel wat opgeschoten ben vandaag.
De woonkamer is schoon. Mijn planten hebben weer een lekker voetenbadje gehad. Elke week haal ik ze uit de potten en vul de gootsteen met water. Hier zet ik dan mijn planten in zodat de wortels zich lekker vol kunnen zuigen.

Het avondeten staat klaar. Gewoon een kwestie van het vuur onder de pan en wachten tot het gaar is.
We eten vandaag stampot zuurkool met hema rookworst.
De zuurkool eten we deze week nog een keer en ik denk dan alleen met spekreepjes erbij. Misschien zelfs wel opgebakken zonder vlees.
Ik heb genoeg stampot zodat ik ook nog 2 maaltijden weg kan geven. Ze moeten dan alleen wel zelf voor de spek en worst zorgen. Dat zal geen probleem zijn neem ik aan.

Vandaag hoop ik weer het een en ander te vinden in de bussen.

Eindelijk breekt ook hier het zonnetje door. Hoop dat de kamer dan een beetje op temperatuur gaat komen. Het is hier nu maar 18 graden in huis en ik heb het best wel koud.

Ik ga nu nog ff snel een wasje ophangen voordat ik de kleine man weer uit school kan halen.

Wens jullie een fijne dag, Liefs Anja

2 opmerkingen:

  1. Ik krijg acuut trek in zuurkoolstamppot. Ook al zo lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was ook heerlijk! Heb de spekjes helemaal niet gemist.
    Deze week eten we het nog een keer en dan doe ik er alleen spekjes door.

    BeantwoordenVerwijderen