zondag 1 januari 2012

Zorgverzekering

Allereerst een heel gelukkig en gezond nieuwjaar!
Dat al jullie dromen uit mogen komen en dat we weer veel kunnen sparen en besparen!

Gisteren heb ik de zorgverzekering van ons nog omgezet.
Wij zijn nu bij United consumers en ik heb ipv de extra korting voor de ps3 gekozen.
Zo krijgt de kleine man toch nog zijn o zo geliefde speelgoed.
De eerste besparing van het nieuwe jaar hebben we dus alweer gedaan.

Ook hebben we vandaag gratis gegeten. ik had nog bruinebonensoep in de koelkast staan die mijn tante gemaakt had. Dat hebben we vandaag gegeten met een plakje brood erbij.
Nog een besparing dus.

Er is nog veel eten en drinken overgebleven van gisteren en dat gaan we de komende week gebruiken om maaltijden te maken.
Ook moet ik nog wat lekkers naar de buren brengen. Hun hebben er tenslotte ook recht op.

Verder ben ik blij dat de feestdagen weer achter de rug zijn en het gewone leven weer begint.

Voor nu wens ik jullie een hele fijne avond. ik ga brainstormen hoe ik nog meer kan besparen.

Liefs Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten