maandag 10 oktober 2011

IK BEN HET VERHUIZEN ZOOOO ZAT!

Maar het einde is gelukkig inzicht, Wat heb ik veel rommel verzameld de afgelopen 6 jaar!
Altijd makkelijk.... ja joh zet maar op de zolder..
Nu ik het zonder zolder moet doen...Heb ik echt ruimtegebrek.
Alles zit in vuilniszakken her en der in het nieuwe huis. De schuur staat ookal bomvol.
Morgen en overmorgen moeten we de schuur bij het oude huis nog leeghalen en een bezoek brengen aan de vuilstort. Dan kan ik de komende weken alles gaan sorteren en proberen te verkopen of weg te geven. Ik wil al die zooi niet meer.

Vrijdag heb ik mijn lampen nog wel verkocht. Hebben toch nog 60 euro opgebracht.
Oke het is niet veel maar goed ik had ook geen zin om te mee te nemen hier naartoe.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over mijn shampoo en wasmiddelvoorraad. Ik denk dat ik van beide wel voor ruim een half jaar genoeg heb.
Deze artikelen mag ik van mezelf dan ook niet meer kopen.
Alleen als het volledig gratis is!
Dus morgen haal ik nog wel ffies op de valreep mijn gratis shampoo op bij de Jumbo want ik zal vast niet het geluk hebben om al mijn boodschappen gratis te krijgen.

De grote boodschappen moet ik nog halen want doordat ik heel het weekend aan het verfen en sauzen ben geweest in de oude woning heb ik daar geen tijd voor gehad.
Ook heb ik helaas mijn eigen laptop niet terug. Hoop toch wel dat ze morgen bellen dat hij terug is.

Voor morgen heb ik het werken voor het uitzendbureau afgezegd. Wil eerst de schuur leeg hebben en sàvonds rust.
Het breekt me zo langzaam aan allemaal echt op!

Ik ga zo nog ff de was opvouwen, een nieuwe was klaar leggen zodat ik die vanavond aan kan zetten en misschien nog wel 1 of 2 zakken uitpakken. Beetje ruimte maken voor al het andere.

Liefs Anja

3 opmerkingen:

  1. Wij zijn in totaal 11 keer verhuist, maar dat kwam door het werk van manlief.
    De laatste verhuizing was echt de laatste..ga hier niet meer weg.
    Wij zijn ook veel kleiner gaan wonen en je wilt niet weten wat we weg moesten doen...
    Heb echt mijn buik ervan vol.

    Groetjes jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Ik ben niet aan het verhuizen, maar wel aan het ruimen! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. verhuizen is nu zo goed al klaar.... Daarna kan ik gaan ruimen....

    BeantwoordenVerwijderen