zondag 8 januari 2012

Ziek,

De kleine man is vanaf Vrijdagavond al ziekjes. Hij had wat verhoging en hoest als een gek.
Vandaag zou hij met oma naar zijn neefjes verjaardag gaan. Dat heb ik ondanks dat hij nu geen koorts meer heeft toch maar afgezegd.
Laat hem nog een dagje lekker in huis zodat hij een eetje kan uitzieken.
Voor ons is het ook een grote besparing want doordat hij nu niet mee is... Gaan wij niet naar Beverwijk.
Scheeld een hoop benzine en ook geld wat we daar vast uitgegeven hadden.

Gisteren ook weer veel bespaard,
Bij de buren kocht ik shoarma wat ik dus niet hoefde te betalen. In ruil daarvoor ga ik morgen hun bus wassen en zuigen van binnen. We hebben zoveel gekregen dat we er vandaag ook nog eens van kunnen eten.
Via de post kreeg ik DE punten van bloem.
Bij de Aldi haalden we ook alleen de noodzakelijkste dingen.
Morgen moeten we dan de grote boodschappen doen.
Vandaag dus alles goed nakijken en opschrijven wat echt noodzakelijk is om te kopen.

Aankomende week laat ik mijn dochter het vlees ophalen bij de keurslager waar van wij de bon hebben gekregen van de buurvrouw. Dus aankomende week zal ik ook niet veel kwijt zijn aan boodschappen.

Hopen dat ik aankomende week ook nog invalwerk kan doen zodat mijn loonstrookje er deze maand ook leuk uit gaan zien. En we dus weer wat kunnen gaan sparen.
Moet ook nog een aantal telefoontjes plegen waarmee ik ga besparen dus aankomende week ziet er goed uit.

Voor nu wens ik jullie een fijne zondag, Liefs Anja

2 opmerkingen: