woensdag 2 november 2011

Budget verjaardag!

Mijn dochter was afgelopen zomer jarig. 12 jaar is ze geworden.
Al een hele dame dus.
Ze had nog geen kinderfeestje gegeven. Voor zover je nog van een kinderfeestje kan spreken want ze vindt zichzelf natuurlijk geen kind meer!

Via Polder Express zag ik een link met gratis toegangskaarten voor PonyPark Slagharen.
Nu woon ik daar best vlakbij dus ze geeft haar feestje in een pretpark!
We rijden er met 2 auto`s naartoe. We parkeren niet bij het park maar op een loopafstand. Scheeld mij het parkeergeld voor 2 auto`s. Vorig jaar was het geloof ik 6 euro per auto dat zat vast di jaar duurder zijn.
De kids nemen allemaal een eigen tas mee met ook hun zwemkleding.
Mocht het namelijk pijpestelen regenen kunnen ze daar ook zwemmen.

Die tassen komen mij ook erg goed uit, want ze krijgen voor ze heen gaan natuurlijk een overlevingspakket van huis uit mee.
Dat pakket bestaat uit eten drinken en wat lekkers.
Wat ik er precies in prop weet ik nog niet. Suggesties zijn dus welkom.

Zelf dacht ik aan 2 of 3 blikjes drinken een zakje chips en wat snoep.
Thuis wil ik ook graag low budget eten..
Dat gaat dan vast patat met frikandel of pannekoeken worden.

Ik hoop op een droge warme nazomderdag!

2 opmerkingen:

  1. Als het wat minder is qua weer, dan zou je kunnen gaan zwemmen. Maar ik zou als ik jou was het wel aangeven bij het park. Mijn dochter is voor de zomer met een aantal vriendinnen geweest en wilden ook even een klein uurtje gaan zwemmen. Helaas mochten ze er niet meer in, want ze waren dagbezoekers en geen huisjebezoekers. Met andere woorden als je niet in een huisje verblijft, dan mag je geen gebruik meer maken van het zwembad.
    Misschien dat ze nu iets minder strikt zijn zo aan het einde van het jaar, maar ik betwijfel het.

    Over je overlevingspakket... inderdaad genoeg drinken, wat lekkers (voorverpakte koekjes, mars of iets dergelijks) en chips of popcorn. Wat ik ook zou doen is een pakje snoetepoetsers meegeven. Altijd handig.

    Omdat je dichtbij woont, zul je het wel weten maar toch. Geef ook een paar hangsloten mee, kunnen ze hun spulletjes opbergen in een kluisje en daar zo nu en dan even naar toe lopen om te eten/snoepen/drinken en uit te rusten. Ook als ze elkaar kwijt mochten raken is het een mooie verzamelplek.

    Leuk zo'n verjaardag. Wij moeten een dik uur rijden, maar het is de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je tisseus....hoe wist je dat ik vandaag verkouden wakker werd ??? haha

    Groetjes jenneke

    BeantwoordenVerwijderen