dinsdag 15 november 2011

Kleine man is ziek

De kleine man heeft griep. Ik vind het altijd zo sneu als ze je aankijken met van die waterige oogjes.
Eten wil hij niet snoepen wil hij niet...en ligt echt de hele tijd op de bank.

Zaterdag hebben ze helaas verloren met voetballen.
Maar ze hebben echt goed hun best gedaan en hij heeft wel gezorgd dat de tegenpartij een eigen doelpunt maakte en hij heeft er ook zelf 1 ingeschoten. Was dus weer een erg trotse moeder.

Vandaag zou ik werken voor het uitzendbureau maar helaas belden ze me net af.
Gelukkig moet ik de rest van de week wel bussen poetsen dus er gaat nog wel een beetje verdiend worden.
Al is het wel weer erg koud in de bussen. Afgelopen week heb ik 1,10 euro gevonden in de bussen en 1,20 pond. Dit zit weer veilig in mijn gevonden geld potje.
Dan nu nog een leuke foto van afgelopen Zaterdag!

Fijne dag allemaal, Liefs Anja.


2 opmerkingen:

  1. Veel sterkte met de kleine man. Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och lees nu pas dat de kleineman ziek was.
    Ik hoop dat het nu weer wat beter met hem gaat.

    Groetjes jenneke

    BeantwoordenVerwijderen