zondag 23 oktober 2011

We lopen er weer netjes bij!

Gisteren zijn de kleine man en ik samen naar de kapper geweest.
Bij deze kapper betaal je voor de kids maar 7,50 en voor mezelf was ik 10 euro kwijt.
Nou dat is toch eigenlijk een kopje.
Helaas hadden ze bij de Action mijn schilderijtjes niet meer dus af en toe toch maar weer binnen lopen om te kijken of ze alsnog binnen komen.

Deze week hoef ik maar 2 dagen te werken dus ik kan ook lekker vakantie vieren. Lekker s`morgens langer in bed blijven liggen en niks geen gehaast. Zie daar echt naar uit!
Vanmorgen kwam de kleine man ookal lekker bij me liggenm. Kruip je lekker tegen mij aan mam?
Heerlijk vind ik dat,
Nu ga ik mezelf naar boven hijsen en me maar eens aankleden.
Loop nog steeds in mijn badjas rond.

Liefs Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten