woensdag 26 oktober 2011

Mijn goede voornemens

Als volgende week de scholen weer beginnen heb ik nog genoeg te doen.
Ten eerste proberen om gelijk de rust en regelmaat terug te krijgen.
De klok gaat natuurlijk het weekend ook nog een uur terug.

Ik wil proberen om vaste potjes te maken voor van alles en nog wat.
Denk hierbij aan tanken boodschappen en misschien kleedgeld voor mijn dochter.
Mijn dochter is 12 jaar oud. Hoeveel kleedgeld zou ze nodig hebben per maand?
Ondergoed en sokken hoeft ze er niet van te kopen.

Ook wil ik kijken dat ik alle paperassen een beetje geordend krijg.
Eigenlijk is dat al jaren een zooitje. Tijd om het eens aan te pakken.
Toch maar eens met een wekkertje werken en elke dag een half uurtje ervoor vrij maken.

Gelijk wil ik ook het boodschappenbudget en gebeuren aanpakken.
Ik denk eraan om het huidbare maandelijks te halen en dan alleen weekboodschappen voor de vers produkten.
Ook wil ik vaker verse groentes eten. We eten vrij vaak vers maar wil proberen dat elke dag te doen. Zelfs in het weekend.


Morgen zou ik verkleed gaan voor Halloween. Maar daar zie ik denk ik toch vanaf. Er zijn al 4 vrouwen die zich gaan verstoppen in de buurt en hebben al veel geld uitgegeven aan sminck e.d.
Dan vind ik het zonde dat mijn vriendin en ik ook nog eens dik 30 euro daaraan gaan uitgeven. Oke het is geen eigen geld maar toch...
Zonde voor 1 avondje vind ik.

Volgende week werk ik sowieso weer 2 dagen voor het uitzendbureau dus het sparen kan lekker doorgaan.

Voor nu wens ik jullie welterusten.

Liefs Anja

1 opmerking:

  1. Hoi Anja,
    onze oudste kids zijn 14 en 15 jr.
    Zij krijgen 35 euro p.m.
    Jassen en schoenen krijgen ze van ons......
    anders lopen ze bijv. op schoenen van 10 euro of hebben ze swinters een te dunne jas.
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen