zondag 12 februari 2012

Geen weekboodschappen gedaan...

Gisteren had ik eigenlijk nog wel naar de winkel gewild om bij AH wat bier in te slaan en bij de Lidl wilde ik het gehakt en de boomstammetjes halen.
Uit eindelijk toch niet gedaan en zullen we ergens in de loop van de week wel heen moeten.

Nog steeds wil ik uit de vriezer eten want ook die is nog steeds niet leeg. Maar toch wil ik ook wel weer gewoon boodschappen doen en niet alles opeten. Dan moet ik dadelijk weer diep in de buidel tasten om alles weer aan te vullen. Wasmiddel shampoo scheerschuim scheermesjes en anti klit hoef ik de eerste tijd niet te kopen. Maar mocht er een leuke geld terug actie of leuke aanbieding zijn koop ik het toch wel.

Dinsdag ga ik weer een avondje werken voor het uitzendbureau en ik hoop dat er eventueel nog een dag bij komt. Ook hoop ik dat ik de week erop de hele week kan invallen als schoonmaakster. Ach en dan... Hebben de kids ookal weer bijna vakantie en hoop ik weer via het uitzendbureau aan het werk te kunnen.

Nu ik een ander autootje gekocht heb is mijn saarrekening weer verdacht magertjes. En dat wil ik ook weer aanvullen.
Vanaf morgen komen de eerste kleine verdiensten als het goed is weer binnen. Het gaat wel om centen werk maar ach... vele centen maken ook weer een grote!

3 Maart is er een rommelmarkt in het buurthuis ook daar wil ik met wat dingetjes gaan staan. Wie weet waar het goed voor is. Minder rommel en ik hoop weer een paar centen.

Nu ga ik nog ff opzoek naar dekbedovertrekken want als het goed is worden die morgen opgehaald en maken ze er voor het goede doel tasjes etc van. En ik ben dan weer wat overtollige ballast kwijt. 2 vliegen in 1 klap.

Fijne avond, Liefs Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten