donderdag 20 oktober 2011

Ze hangen!!

En nee.... Ik heb het dan niet over mijn kipfiletjes die wijzen naar het Zuiden!

Ik heb het over mijn schilderijen en kandelaars!
En hoewel ik mij totaal niet stoorde aan de muren die nog kaal waren.... vind ik het nu toch erg prettig warm en gezellig!

Ben nog op pad geweest voor roze stomp kaarzen en die staan dus nu in de kandelaars.
Misschien dat ik morgen nog ffies langs de A.ction huppel om te kijken of ze nog 2 van die schilderijen hebben.
Ik denk dat dat erg leuk zal staan aan de muur. Er staan hard roze tulpen op en brengt gelijk sfeer in huis.
Ook wil ik nog opzoek naar mooie hard roze pioen rozen. Dan wel de neppers en die wil ik op het theekastje zetten bij de foto`s van mijn vader en schoonvader.
De foto van mijn schoonvader hebben we vandaag laten vergroten en staat nu dus ook op het theekastje.

Nu moeten we nieuwe schroeven en pluggen halen zodat we verder kunnen boren en spijkeren.
Boven een stoel komt nog een dubbele kandelaar met 2 roze kaarzen en dan zijn de slaapkamers van de kids aan de beurt.
Mijn dochter wil natuurlijk een grote spiegel op dr kamer hebben met daaronder een plankje voor dr make upjes en andere tiener dingen.
Op mijn zoon zijn slaapkamer komen natuurlijk cars schilderijen te hangen!

Als ik mijn eigen laptop terug heb zal ik eens wat foto`s maken.
Kunnen jullie een kijkje bij me binnen nemen.

Liefs Anja

Ps bedankt voor alle lieve reacties op mijn blogje hier onder.

1 opmerking:

  1. Leuk hè, om daarmee bezig te zijn. En het geeft meteen sfeer. Misschien hebben ze die nep-pioenen bij Wi.bra?

    BeantwoordenVerwijderen