vrijdag 28 september 2012

Vrij weekend,

Goedemorgen,

Dit weekend ben ik kinderloos. Dat houdt in dat het mijn werkweekend is. Ik hoop dit weekend flink wat uren te kunnen maken en natuurlijk hoop ik het een en ander te vinden in de bussen.

Een tijdje geleden vond ik een Irisch Cheque twv 10 euro.
Vanmiddag ga ik dus maar ff met de kleine man richting hema zodat ik wat brood en beleg ervan kan aanschaffen.
Aangezien mijn uitkering nog niet loopt en ik 6 weken niet gewerkt heb ivm de zomervakantie is dit een erg welkome oplossing. Ook kan ik nog een aantal zegelkaarten bij de Jumbo inleveren, En is op 20 zegels na het boekje van de AH ook vol.
Een beetje creatief zijn en we hebben weer een aantal dagen eten en drinken.

Mocht ik morgen moeten werken en optijd vrij zijn wil ik ff naar de Etos, had begrepen dat ze daar een expierience hebben altijd leuk om ff te kijken en misschien iets gratis weg te halen.

Nu ga ik mij maar eens richten op de huishoudelijke zaken. Misschien kom ik vanmiddag nog ff langs om te berichten wat ik op de kop heb kunnen tikken.

Fijne dag, Liefs Anja

2 opmerkingen:

  1. Wat erg, dat je nu helemaal niets hebt. Heb je nog geld mee kunnen nemen toen je ging sparen? Ik vind dit te erg voor woorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb alleen de kinderen meegenomen en voor de rest helemaal niks. Heb dus alles weer opnieuw moeten aanschaffen en dr zijn nog genoeg dingen die er naar verloop van tijd moeten komen of die vervangen moeten worden.
    Maar goed geld maakt niet gelukkig en uit eindelijk ga ik ervan uit dat alles wel op zijn pootjes terrecht komt.

    BeantwoordenVerwijderen